Wizja firmy
- Jesteśmy godnym zaufania partnerem handlowym oraz producentem technologii przyjaznych ludziom i środowisku.
- Fachowość i sprawność obsługi Klienta jest naszą zasadą.
- Dbamy o Pracowników i zapewniamy im możliwość rozwoju.
- Poszukujemy innowacyjnych rozwiązań technicznych i nowych rynków zbytu.
- Rozumiemy współczesny świat, a podejmując wyzwania, znajdujemy w nim miejsce dla siebie.
Kanon wartości
Zaufanie
- Stosujemy kanon wartości jako fundament funkcjonowania firmy.
- Realizujemy przyjęte na siebie zobowiązania.
- Dotrzymujemy słowa i wywiązujemy się z umów.
- Współpracujemy na zasadzie wzajemnego zaufania.
- Budujemy zaufanie przyznając się do popełnionych błędów.
Jakość
- Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego dbamy o niego, rozpoznajemy jego potrzeby, współpracujemy na etapie realizacji i wspieramy w okresie eksploatacji.
- Do produkcji używamy dobrych materiałów.
- Terminowo realizujemy zobowiązania.
- Doskonalimy produkty uwzględniając opinie Klientów.
- Przestrzegamy procedur, dzięki czemu unikamy błędów.
Dochodowość
- Analizujemy rentowność zamówień i poszukujemy optymalnych rozwiązań materiałowych oraz organizacyjnych.
- Realizujemy opłacalne cele.
- Dbamy o stabilność finansową firmy zapewniając satysfakcję Pracownikom oraz Klientom.
Innowacyjność
- Szukamy nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych, aby być lepszymi od konkurencji.
- Poszukujemy i wdrażamy nowe metody sprzedaży.
- Stale podnosimy wiedzę techniczną i ogólną oraz prowadzimy badania i ulepszamy istniejące rozwiązania.
- Przynajmniej raz w kwartale każdy zgłasza innowacyjne rozwiązanie na swoim stanowisku pracy.
Rozwój
- Szkolimy się i zdobywamy wiedzę indywidualnie podnosząc swoje kwalifikacje.
- Wykorzystujemy dla siebie i dobra firmy zdobytą wiedzę.
- Doskonalimy organizację pracy.
- Pozyskujemy i wdrażamy nowe technologie.
- Pozyskujemy nowych Partnerów do współpracy i wchodzimy na nowe rynki.
- Badamy rynek i reagujemy na jego zmiany, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klienta.
- Wspieramy rozwój naszych stałych odbiorców.